موعودنامه

موعودنامه

أین الطالب بدم مقتول بکرببلا

آژانس بين المللي انرژي اعلام كرد صادرات نفت ايران با وجود تحريم ها، با رشد و افزايش چشمگير همراه شده

  آژانس بين المللي انرژي اعلام كرد صادرات نفت ايران با وجود تحريم ها، با رشد و افزايش چشمگير همراه شده است.
اين آژانس در گزارشي تاكيد كرد «صادرات نفت ايران در ماه آگوست با رشد مواجه شده است». به گزارش خبرگزاري فرانسه و بنابر اعلام آژانس بين المللي انرژي «صادرات نفت ايران در ماه آگوست، نسبت به ماه ژوئيه افزايش داشت و از سقف روزانه 930 هزار بشكه در روز به 1 ميليون و يكصد هزار بشكه رسيد.»
گزارش آژانس حاكي است: تركيه در ماه آگوست واردات نفت از ايران را از 150 هزار بشكه در روز به روزانه 200 هزار بشكه افزايش داد. همچنين مالزي ميزان واردات نفتي خود از ايران را از 100 هزار بشكه به 130هزار بشكه در روز رسانده و اين در حالي است كه ژاپن و هند نيز با به كارگيري بيمه هاي دولتي محموله هاي نفتي خود را از ايران وارد مي كنند.
آژانس خاطرنشان كرد: با توجه به اين كه چين، كره جنوبي و هند در ميان كشورهايي هستند كه انتظار مي رود واردات نفتي خود از ايران را در ماه سپتامبر افزايش دهند، به نظر مي رسد صادرات نفت خام ايران در ماه سپتامبر نيز روند رو به رشدي را دنبال كند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، در حال حاضر ايالات متحده همچنين نظارت بر رفت و آمدهاي تانكرهاي ايراني با پرچم كشورهاي ديگر را افزايش داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


ثواب این عمل ناچیز را هدیه می کنم به روح عمویم شهید بحرینی که در سال1361در منطقه دشت عباس به آرزوی دیرینه اش،یعنی شهادت رسید و به اوج ملکوت پر کشید و همچنین شهید منصوری شوهر عمه ام که ایشان هم در اثر اثابت موشک به موتور یدک کش سپاه مفقودالاثر شد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 1294
بازدید کل : 38907
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

Online User